in the back of my car



Matteprov och skolfoto på en och samma dag, tungt. Vi var 20 av 35 på fotot (den aktiva delen av sp3c hade man väl kunnat säga). Nu är det iaf över och jag har ett långt och härligt höstlov framför mig. Långt? nah en vecka och en dag. Härligt, om man kallar 3 uppsatser, en affärsidé, en affärsplan och en utläst bok för härligt så. Nej nu ska jag inte vara negativ, det ska bli awesome att bara gå hemma och plugga faktiskt, hehe (hemma kan man iaf ha mjukiskläder liksom). Nu ska jag dricka mitt te (som jag körde ända ner till Ica för att handla faktiskt) ur mina speciella pluggmuggar och skriva klart uppsats nummer 1, psykologi.

Cya wouldn't wanna be yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0