va, lever hon?!

I'm back (i alla fall de 2 närmsta månaderna)

Så vad har hänt sen jag senast skrev något av värde:
- Trean på ProCivitas är i fullgång
- Lilla uppkörnngen gick åt helveta (förväntat) hoppas verkligen att den riktigt går bättre
- AnnaZia (min andra halva) har åkt till Italien
- Jag har införskaffat pojkvän, tio spänn på maxi ööööver billigt, nej men han är fin.
- Jag och en kompis har grundat vårt första företag, svin mycket vuxenpoäng
- Jag har fyllt 18 SVIN AWESOME DAG HADE JAG

Inte mycket mer egentligen, tråkigt liv jag har? eh nej känns som om det hänt mycket den senaste tiden kanske därför jag har haft något som liknat ett liv den senaste tiden och därför lämnat denna blogg åt döden. Hade den varit ett djur hade den varit sjukt undernärd och troligen full av loppor... MEN bättre sent än aldrig!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0