A picture of yourself with fifteen facts

Isabelle har en grej på sin blogg som går ut på att man ska lägga upp en ny bild varje dag. Till sist ska man ha femtion bilder och varje bild representerar olika saker. Jag vill med göra der och börjar därför idag.

A picture of yourself with fithteen facts:



Jag jobbar i en delikatess och tycker att det är kul
Jag är inte rädd för mörker men vad som döljs av det
Mitt favorit ämne är engelska och har alltid varit
Jag är övertygad om att jag kommer att vara egenföretagare när jag blir äldre
Jag tycker om att ha läppstift på mig
Jag köper alltid tvål efter flaskans utseende
Min favorit stad är New York
Om en månad och en dag är jag på min studentbal
Jag underhåller denna blogg för mina vänners skull
Jag önskar att mitt hår var längre
Jag har ett Frank gosedjur (han från tele 2)
Robyn är enligt mig den fetaste svenskan
Jag tycker att skolan är rolig
Jag älskar min dator på grund av att den är vit och har sköna tangenter
Jag har julpynt kvar i mitt rum sen julen 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0