Day 02 - A picture of you and a friend you have been close with for awhile



Det här är Isabelle. Isabelle är 19 år och bor i samma by som jag, hon och jag har känt varandra sedan jag gick i åttonde klass och hon nionde. Isabelle är den människa jag känt längst som jag fortfarande umgås med regelbundet (bortsett från barndomsvänner och släktningar). Hon är inte för på och tar inte upp sådant som man inte vill att folk ska ta upp, trots detta har hon en tendens att lägga in en tröstande kommentar just när man behöver det. Det är nog det bästa med Isabelle, att hon alltid är precis så som man behöver henne.

Kommentarer
Postat av: isabelle

<3

2011-04-27 @ 19:47:10
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0