Till dig min bättre halva

Detta inlägg tillängnar jag dig min prins.

Jag vet att jag är knäpp och svår att ha att göra med. Men samtidigt så vill jag ju alltid så väl och det är det som räknas i slutändan. Jag ber om ursäkt för alla dumma spel jag fått på dig och jag ber om ursäkt för alla dumma bråk vi kommer att ha. Men jag antar att det är okej, för visst kan man bråka lite ibland, det innebär inte att vi inte vill ha varandra lika mycket eller hur? Jag ser på som en liten sol som är bara min och ibland när du sover (typ igår) kan jag ligga ocg förundras över hur mycket tur jag haft som hittat dig, jag antar att jag var en munk i mitt förra liv eller nått. Detta skriver jag mest för att du ska bli glad när du ser min blogg och inte döma mig för att jag är precis som alla andra, så som du inte vill ha mig. Bloggar kan faktiskt vara okej, så länge dem används till något bra. Och vad kan vara bättre än en kärleksförklaring till dig min kära filip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0