prom

Ikväll - studentbal på grand i Lund.
Söndag - Barcelona med mina fina.

Ännu en gång så har tiden rusat förbi oss i en djävulusisk fart. För ett år sedan var det jag som satt här ågestfylld över att jag varken fick följa med till Barcelona, gå på bal eller ta studenten. Men mest var det kanske över att halva min umgängeskrets lämnade ProCivitas. Vi som var kvar satt och förbannade oss på ''vilket jäkla piss år det skulle bli''. Det blev inget piss år, eller UF lite kanske (läs inte skiten). Idag är det femton ynkar dagar tills min gymnasietid är över, och det känns fantastiskt skönt på alla sätt och vis. Nästsa gång jag skriver är troligen efter studenten, så mina vänner vi ses då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0