B-day

Förra veckan fyllde jag 19, ännu en mellanålder att ta sig igenom. Trots detta så hade jag en helt fantastisk födelsedagshelg. Här är den i bilder.
Fredag morgon, mina roomies Emilia och Alex hade bakat muffins till mig (svingoda) och kom och uppvaktade på morgonen. Puss på er tjejer
Fredagkväll. Jag åkte hem till lilla Bara för att fira med familjen. Vi drack champagne och åt svenska kräftor.
Jag sov i Bara och vaknade upp på lördagsmorgonen som 19åring, tugnt.
Jag åkte hem till Lund för att gå på sittning med mina dudes. Jag fick en fyrhjuling av Felicia.
Kvällen slutade i kaos (fast på ett bra sätt) detta beror troligen på att mexartjejerna gav mig ett jägerhalsband som jag tvingades att shota ifrån under kvällen (TACK)
Såhär såg det ut dagen efter då jag vaknade av att mitt knä var stort som en fotboll och blått som den blåaste jazzmusiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0