She's thunderstorm

Sitter här med nymålade naglar och lena ben. Orkar inte plugga, men borde (är det inte alltid så?). Nickar instämmande på föreläsningarna då lektorn frågar om alla har förstått, har jag förstått? verkligen inte. Fast o andra sidan så skulle jag gissa på att 80% av klassen sitter och nickar lika fånigt trots att extern redovisning lika bra kunde vara kinesisk grammatik.
Trots mitt sega huvud och omöjliga redovisningsbok, så mår jag så himla bra just nu ( så bra att jag målat naglarna och rakat benen). Jag lägger det till stor del på min ''plugga då pucko - lista'' som bara får mig att bli så himla glad, men mest på fina Lund som har allt. Sötaste sambon, bästa syrran, grymmaste nollorna och fetaste festerna. Jag vet är jobbigt sprallig och glad just nu, men hey finns det något värre än negativa människor?

Nu återgår jag till redovisningen, som trots att jag inte fattar något, känns helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0